Název:
Návrh marketingové strategie pro společnost AGRO-partner s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing strategy proposal for AGRO-partner s.r.o.
Autoři:
Dvořáková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hrůša, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Marketingová komunikace je v dnešním moderním světě chápána jako faktor rozhodující o úspěchu firmy. Správné zacílení, porozumění zákazníkům a včasné využívání příležitostí se stává silnou konkurenční výhodou. Přesto existuje mnoho firem, které dosud do své činnosti marketingový přístup nezačlenily. To je také případ společnosti AGRO-partner. Právě proto je předmětem diplomové práce návrh marketingové strategie této společnosti. Práce si klade za cíl sestavit strategii tak, aby naplňovala cíle společnosti s přihlédnutím ke specifikům B-to-B trhů, okolnímu prostředí a reálným možnostem firmy.Nowadays, the marketing communication is a very crucial factor of the business success. Efficient targeting, understanding of customer's needs and using opportunities is being the significant competitive advantage. Nevertheless, there are many companies that don't understand the importance of the marketing approach and AGRO-partner is one of them. That is why, I have chosen the Marketing strategy proposal for AGRO-partner s.r.o. to be my master thesis theme. The aim of the thesis is to compose the strategy based on strategic goals of the company, considering specifics of B-to-B markets, surroundings of the company and its realistic sources.
Klíčová slova:
B-to-B marketing; marketingová strategie; marketingový řídicí proces; B-to-B marketing; marketing management; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29488