Název:
Problematika a rozbor komunikací MO ČR
Překlad názvu:
Issues and analysis of communications of the Ministry of Defence
Autoři:
Hanzlíková, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ministerstvo obrany ČR je ústředním orgánem státní správy zejména pro zabezpečování obrany České republiky, řízení Armády České republiky a správu vojenských újezdů. K prosazování zájmů resortu, k budování pozitivní image ministra, ministerstva a armády, k informování o změnách na MO a k efektivní komunikaci v rámci tak početného resortu je zapotřebí propracovaného systému komunikace. Z tohoto důvodu je nutné věnovat velkou pozornost tvorbě komunikační strategie. Cílem této diplomové práce je seznámit s marketingovým komunikačním mixem se zaměřením na veřejný sektor, představit problematiku marketingových komunikací Ministerstva obrany ČR a provést analýzu efektivnosti jednoho z používaných nástrojů interní komunikace MO, a to vojenského periodika A report včetně závěrečných doporučení.Ministry of Defence of the Czech Republic is the central body of state administration in particular for ensuring the defense of the Czech Republic, the Czech Army management and military areas control. There is a need of a sophisticated system of communication to be able to promote resort interests, to build a positive image of the Minister, the Ministry and Army, to inform about changes in the MoD and for effective communication within such numerous department. For this reason it is necessary to pay close attention to the creation of communication strategy. The aim of the thesis is to familiarize with the marketing communication mix focused on the public sector, to introduce the issues of marketing communications of the Ministry of Defence and to analyze the effectiveness of one of the tools used by the MoD for internal communication -- the military journals A report -- including the final recommendations.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; Ministerstvo obrany; veřejný sektor; Communication; communication mix; communication strategy; public sector; the Ministry of Defence
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29469