Název:
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Překlad názvu:
Possibilities of using social networks for business support
Autoři:
Fendeková, Aneta ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Medřický, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce s názvem "Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání" je zaměřena na sociální sítě a klade si za cíl zobecnit oblast sociálních sítí a seznámit čtenáře s jejich využitím v podnikání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá představením jednotlivých sociálních sítí a jejich vznikem, vývojem a popisem. Zároveň přináší praktické informace o možnostech využití sociálních sítí v českém marketingu. Práce je doplněna o situační a konkurenční analýzu firmy OKsystem s.r.o. Přínosem této práce je praktická část, kde je navrženo opatření pro zlepšení efektivnosti sociálních sítí v konkrétním podniku. Po přečtení této bakalářské práce by čtenář měl být schopen rozeznat výhody jednotlivých typů sociálních sítí, jejich přínos a získat ucelenou představu o problematice komerčního využití sociálních sítí.This bachelor thesis entitled: "Possibilities of using social networks for business support" is focused on social networks and aims to generalize the area of social networks and acquaint the reader with their use in business. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the origin, development and characterization of social networks. It also provides practical information on how to use social networks in the Czech marketing. The thesis is supplemented by situational and competitive analysis of the company OKsystem Ltd. The benefit of this work is the practical part, where is proposed measure to improve the effectiveness of social networks in a particular company. After reading this work the reader should be able to recognize the benefits of different types of social networks, their contribution and obtain complete understanding of the issue of commercialization of social networks.
Klíčová slova:
Facebook; informace; Internet; komunikace; marketing; sociální síť; Twitter; communication; Facebook; information; Internet; marketing; social network; Twitter
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29457