Název:
Faktory ovlivňující prosperitu středního podniku
Překlad názvu:
Factors affecting prosperity of a middle company
Autoři:
Jindra, Michal ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Tomášek, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů, které ovlivňují prosperitu středních podniků. V teoretické části jsou tyto faktory rozděleny do čtyř základních oblastí podnikového řízení -- management, marketing, řízení lidských zdrojů, finanční řízení. Dochází k popisu jednotlivých metod a přístupů, jejichž správná aplikace umožňuje nalézt příčiny současné i minulé situace podniku. V praktické části jsou tyto metody aplikovány na ryze výrobní společnost KRC SRO & CO, k.s., jenž má relativně krátkou historii, ale velký potenciál. Společnost je součástí nadnárodní skupiny závodů, jejichž předmětem činnosti je výroba elektrosoučástek a specializací výroba tmelených a smaltovaných rezistorů. Cíl této práce je zanalyzovat daný podnik dle zmíněných hledisek a vytvořit soubor doporučení a možných strategií ke zlepšení současného stavu.This thesis analyzes the factors that affect the prosperity of SMEs. In the theoretical part, these factors are divided into four basic areas of business management - management, marketing, human resources management, financial management. There is a description of methods and approaches, whose application allows to find the correct causes of the current or past situation of the company. In the practical part, these methods are applied to a purely manufacturing company KRC SRO & CO, k.s., which has a relatively short history, but great potential. The company is part of a multinational group of companies whose business is the production of electrical components and specialization is production cemented and enamelled resistors. The objective of this work is to analyze the company according to these criterias and make a list of recommendations and possible strategies to improve the current situation.
Klíčová slova:
finanční analýza; management; marketing; personalistika; prosperita; financial analysis; human resources management; management; marketing; prosperity
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29957