Název: Etické problémy vlivu komunikace v souvislosti body image
Překlad názvu: Ethical problems of the marketing communication in terms of body image
Autoři: Eisenmann, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Toth, Štefan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Body image; Etika; Ideál krásy; Média; Reklama; Adverting; Beauty Ideal; Body Image; Ethics; Media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29932

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85322


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet