Název:
Působení reklamních sdělení na cílovou skupinu
Překlad názvu:
The influence of advertising messages on the target audience
Autoři:
Lejčková, Radka ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá působením reklamních sdělení na příslušníky cílových skupin. V teoretické části analyzuji, podle čeho se lidé rozhodují. Zdůrazňuji rostoucí roli emocí. Poté popisuji doporučení ke tvorbě textové i vizuální stránky reklamního sdělení. V praktické části ověřuji, jak tyto rady skutečně působí na vybranou skupinu. Využívám metodu skupinového rozhovoru. Provádím rozhovory s odborníky, abych potvrdila, zda jsou zmíněná doporučení použitelná v praxi.The diploma thesis deals with the influence which the advertising messages have on the target audience. In the theoretical part I analyze the way in which people are deciding. I emphasize the growing role of emotions. Furthermore I describe recommendations how to create textual and visual parts of the advertising messages. In the practical part I verify how these recommendations actually influence the selected group. For this purpose I use the group interview. In addition I make interviews with professionals to clarify if the early mentioned recommendations are applicable in practise.
Klíčová slova:
emoce; reklama; reklamní sdělení; advertising; advertising messages; emotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29430