Název: Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST
Překlad názvu: The effectiveness of advertising and the marketing campaign of the company STAKOPLAST cz, spol. s r.o.
Autoři: Kašpar, Ondřej ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Orct, Rudolf (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivnost reklamy; reklama; reklamní kampaň; advertising; advertising campaign; effectiveness of advertising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29335

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81553


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet