Název:
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST
Překlad názvu:
The effectiveness of advertising and the marketing campaign of the company STAKOPLAST cz, spol. s r.o.
Autoři:
Kašpar, Ondřej ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Orct, Rudolf (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce "Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST cz, spol. s r.o." je zjistit, kam by tato firma měla účelně investovat své finanční zdroje, neboť firma má ambice růst a rozšiřovat svoji působnost. Metodologická část představuje seznámení se základními termíny z oblasti reklamy, marketingu a východisky, která jsou dále rozpracována v praktické části. Chtěl bych využít znalosti prostředí firmy STAKOPLAST cz a zaměřit se na jednotlivé oblasti jako např. na jaké úrovni je marketing a marketingové řízení, jaké jsou používány formy komunikace a reklamy pro dosažení stanovených cílů, jak jsou oslovováni potenciální zákazníci, co dalšího ještě firma dělá pro splnění svých podnikatelských očekávání. Výstupem této práce by měl být návrh realizovatelné reklamní kampaně.The aim of my thesis, "The effectiveness of advertising and the marketing campaign of the company STAKOPLAST cz, spol. s r.o. " is to find out where the company should effectively invest their financial resources because the company has ambitions to grow and expand its scope. The methodological part presents the basic terms of advertising, marketing and approaches which are further elaborated in the practical part. I would like to use the knowledge of the background of the company STAKOPLAST cz and focus on individual parts such as what level the marketing and the marketing management are at, which forms of communication and advertising are used to achieve the targets, how the potential customers are addressed, what else the company does to satisfy its business expectations. The outcome of this thesis should be a scheme of a practicable advertising campaign.
Klíčová slova:
efektivnost reklamy; reklama; reklamní kampaň; advertising; advertising campaign; effectiveness of advertising
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29335