Název: Marketing ve stavebnictví
Překlad názvu: Marketing in Civil Engineering
Autoři: Štipčáková, Lenka ; Polanecká, Šárka (vedoucí práce) ; Vlnas, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingové analýzy; Marketingové plánování; Marketingový mix; Segmentace trhu; Stavebnictví; Civil engineering; Market segmentation; Marketing analysis; Marketing mix; Marketing planning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29220

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81366


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-19, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet