Název: Vzájemná interakce plastické chirurgie a marketingu
Překlad názvu: Mutual interaction of Plastic Surgery and Marketing
Autoři: Pospíchalová, Veronika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Body image; Estetická plastická chirurgie; Marketingová komunikace; Aesthetic plastic surgery; Body image; Cosmetic surgery; Marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29173

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81319


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-19, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet