Název:
Trh analytických CRM a jeho vývoj
Překlad názvu:
Market of analytical CRMs and its development
Autoři:
Zrcek, Milan ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je v první fázi definovat pojem analytický CRM a určit jeho pozici v celém CRM. Z toho vyplývají určité úrovně, přičemž jako hlavní je nadále brána ta analytická. Pro další části je zásadní analýza dosavadního vývoje na trhu CRM. Na základě těchto znalostí je určena současná situace na trhu CRM. Tím je míněno především jaké konkrétní aplikace CRM se používají k analytickým účelům a jaká funkcionalita je využívána. Poslední částí je snaha o predikování budoucího vývoje na trhu analytických CRM. Celý odhad je založen na předchozích částech bakalářské práce.The aim of this project in first phase is to define the term "analytical CRM" and to define its position in whole CRM. From that results some levels whereas as main is considered the analytical level. For next parts the analysis of up to now CRM market development is fundamental. On the basis of those knowledges is defined recent situation on CRM market. Mainly concrete applications used for analytical purposes and their functionality are meaned by that. Last part is effort to predict future development on analytical CRM market. Whole prediction is based on previous parts of the project.
Klíčová slova:
analytický; CRM; vývoj; analytical; CRM; development
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/12136