Název:
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Překlad názvu:
The analysis of the marketing mix in the company
Autoři:
DVOŘÁKOVÁ, Jitka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem je analýza a zhodnocení jednotlivých používaných marketingových nástrojů. Vedlejším cílem je návrh opatření, vedoucích ke zlepšení konkurenceschopnosti do budoucna a kalkulace jejich ekonomických dopadů. The main aim is to analyze and evaluate used various marketing tools. A secondary aim is to suggest measures designed to improve competitiveness in the future, and calculation of their economic impact.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; marketing mix; place; price; product; promotion Citace: DVOŘÁKOVÁ, Jitka. Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15298