Název: Audit marketingové strategie vybrané firmy
Překlad názvu: The audit of a marketing strategy in choice company
Autoři: KNĚZKOVÁ, Martina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Marketingová strategie; Marketingové prostředí firmy; Marketingový audit; Marketing; Marketing audit; Marketing environment; Marketing strategy
Citace: KNĚZKOVÁ, Martina. Audit marketingové strategie vybrané firmy. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9090

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-79799


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet