Název: Etika ve světě reklamy
Překlad názvu: Ethics in the World of Advertisement
Autoři: ANTL, Pavel
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: etika; manipulace; mediální gramotnost; motivace; média; ovlivňování; persvaze; regulace; reklama; reklamní kodex; samoregulace; spotřebitel; sugesce; zákazník; advertisement; advertisement codex; consumer; customer; ethics; manipulating; media; media literacy; motivation; persuasion; regulation; self-regulation; suggestion
Citace: ANTL, Pavel. Etika ve světě reklamy. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/10822

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-79779


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet