Název:
Filmový marketing
Překlad názvu:
Film Marketing
Autoři:
Dudáková, Marta ; Tomek, Ivan (vedoucí práce) ; Sládeček, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Stejně jako v jiných oborech představuje marketing i ve filmovém odvětví jednu ze stěžejních činností, přestože se mnozí tomuto označení brání. Než se film dostane na plátna kin, musí projít různými stádii vývoje od developmentu, přes zafinancování, výrobu a postprodukci až k distribuci. Každá fáze vzniku filmu vyžaduje něco jiného, ale všechny tyto fáze propojují marketingové aktivity filmu. Ve své magisterské práci bych chtěla najít vlastnosti filmu jakožto produktu v rámci teorie marketingového myšlení vzniku a života produktu. Nahlédnu na téma marketingu z obecného hlediska teorie a budu hledat paralely marketingových aktivit výrobců filmů.Like in many other industries, marketing is one of the key elements of movie business even though many speak against the usage of the term marketing in film. Before the film makes it into the movie theaters, it goes through several stages, starting with development, funding, production, post production and ending with distribution. Each of these phases presents different challenges but in all of them are pieces of film marketing. In my master thesis, I am searching for features that characterise the film as a product, according to marketing theory of product development and product life. I will examine marketing theoretical approaches and search for parallels with marketing strategies of film producers.
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/4778