Název: Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu: Franchising as a method of entering the market
Autoři: Zbořilová, Hana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: franchising; franchisový koncept; Česká republika; Czech republic; franchise system; franchising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11868

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7855


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet