Název: Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování
Překlad názvu: Priming Perception and it's Influence on Brand Personality in Perspective of Consumer Behaviour
Autoři: Víteček, David ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Simmová, Hilda (oponent) ; Markov, Svetoslav (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: osobnost značky; primární percepce; spotřební chování; brand personality; consumer behaviour; priming perception

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27990

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76852


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet