Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování
Víteček, David ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Simmová, Hilda (oponent) ; Markov, Svetoslav (oponent)
Účel této postgraduální práce je zkoumat efekty národních stereotypů na hodnocení hodnoty značky a to konkrétně její osobnosti pomocí teoretického i praktického využití metod psychologické relevantní roviny primární percepce zvažované v kontextuálních rámcích tohoto paradigmatu. Předpokládá se, že apriorní expozice subjektu kontextuálním podnětům může u subjektu implicitně vyvolat určité kulturní stereotypy a následně zvýšit pravděpodobnost, že bude značka subjektem interpretována v souladu s aktivovanými národními stereotypy. Národní stereotyp může implicitně iniciovat asociace, které mohou být transferovány a vztahovány vzhledem ke značce, mohou ovlivnit individuální vztah a důvěru ke značce. Důkladné prostudování odborné literatury, zabývající se primární percepcí národních stereotypů, ukazuje, že hned několik proměnných je označováno za klíčové předpoklady efektu primární percepce. V následujících třech studiích jsou tyto předpoklady zkoumány v kontextu spotřebního chování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.