Název: Marketingový význam prezentácie umenia vo verejnom priestore štatutárneho mesta Brna
Překlad názvu: Marketing significance of the presentation of arts in the public space of the Statutory city of Brno
Autoři: Murdzová, Alexandra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing umění a kulturních institucí; marketingový průzkum; statutární město Brno; veřejný prostor; marketing of arts and cultural institutions; marketing research; public space; Statutory city of Brno

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24759

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76660


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet