Název:
Franchising jako forma vstupu na trh
Překlad názvu:
Franchising as a form of entry to the market
Autoři:
Kotová, Šárka ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá franchisingem jako způsobem podnikání. Vysvětluje, co franchising znamená, základní pojmy, výhody a nevýhody. Popisuje vývoj v České republice a současnou situaci. V závěru je uvedena společnost, která tento způsob podnikání v České republice používá.The work deals with franchising as a way of business. It explains what franchising means, basic notions, advantages and disadvantages. It describes development in the Czech Republic and contemporary situation. In conclusion there is a concrete company, which uses this way of business in the Czech Republic, introduced.
Klíčová slova:
financování; franchising; franchisová smlouva; podnikání; Česká republika; business; Czech Republic; financing; franchise agreement; franchising
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11669