Název: Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Překlad názvu: Body image: The Importance of Woman`s Body Perception in Marketing
Autoři: Nosková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: body image; obsahová analýza; ženská postava; body image; content analysis; woman body

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24798

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76552


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet