Název: Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Překlad názvu: Visual communication, corporate identity and their influence on management of companies
Autoři: Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: corporate identity; firemní styl; grafický manuál; management firmy; vizuální komunikace; company management; corporate identity; graphic manual; manual; visual communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26762

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76543


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet