Název: Marketingový význam body image v Číně
Překlad názvu: Importance of body image marketing in China
Autoři: Knotek, Lukáš ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: body image; kulturní rozdíly; Čína; body image; China; cultural differences

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24316

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76124


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet