Název:
Analýza marketingovej komunikácie značky L'Oréal Paris
Překlad názvu:
Analysis of marketing communications of L'Oréal Paris brand
Autoři:
Slimáková, Miroslava ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikácie kozmetickej značky L'Oréal Paris. Cieľom je analýza komunikačných aktivít tejto značky so zameraním na reklamu a jej komunikačné účinky. Výskum na základe dotazníka skúma rozdielne vnímanie mužov a žien značky L'Oréal Paris a jej komunikačných aktivít.Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kosmetické značky L'Oréal Paris. Cílem je analýza komunikačních aktivit této značky se zaměřením na reklamu a její komunikační účinky. Výzkum na základě dotazníku zkoumá rozdílné vnímání mužů a žen značky L'Oréal Paris a její komunikačních aktivit.Bachelor's thesis deals with analysis of marketing communications cosmetic brand L'Oréal Paris. The goal of the thesis is to analyze communication activities of L'Oréal Paris brand with focus on advertising and its communication effects. Research based on a questionnaire examines men's and women's different perceptions of L'Oréal Paris brand and its communication activities.
Klíčová slova:
komunikační mix; L'Oréal; marketingová komunikace; positioning značky; značka; brand; brand positioning; communication mix; L'Oréal; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24314