Název: Marketingová strategie ve společnosti AUDIT MAX, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Strategy in AUDIT MAX, s.r.o. Company
Autoři: Pippalová, Veronika ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AUDIT MAX, s. r. o.; marketingový mix; SWOT matice opatření; AUDIT MAX, s. r. o.; marketing mix; SWOT matrix of precaution

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26268

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75809


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet