Název: Zpracování podnikatelského plánu s cílem proniknout na trh venkovní reklamy v ČR
Překlad názvu: Business plan for an out-of-home advertising market opportunity.
Autoři: Purkrábek, Jan ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Tichá, Klára (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: megaboard; podnikatelský záměr; venkovní reklama; business opportunity; business plan; out-of-home advertising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25039

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75747


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet