Název:
Přímý prodej
Překlad názvu:
Direct selling
Autoři:
Tuček, Martin ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretická část definuje pojem přímého prodeje, popisuje jeho historii a současný vývoj ve světě i v ČR. Dále se zabývá jeho výhodami a organizacemi, které určují jeho mezinárodní pravidla a etické standardy. Praktická část se soustředí na přímý prodej telekomunikačních služeb. Nejprve analyzuje vývoj telekomunikačního trhu v letech 2007-2011. Na základě této analýzy představuje strategii budování datové sítě lokálního poskytovatele připojení k internetu PJcomp s.r.o. ve stejném období. Popisuje tvorbu nabídky tarifů a postupy při přímém prodeji připojení k internetu. Dále se zabývá vyjednávacími taktikami vůči bytovým domům, developerům a dodavatelům IT služeb. Na závěr je na základě SWOT analýzy navržena nová firemní strategie.Theoretical section defines the concept of direct selling, describes its history and current development in the world and in the Czech Republic. It further addresses its advantages and organizations which determine international rules and ethical standards of direct selling. The practical part focuses on direct selling of telecommunications services. First, it analyzes development of telecommunication market in years 2007-2011. Based on this analysis, it presents strategy of building a data network of local Internet service provider PJcomp Ltd. in the same period. It describes pricing and practices in direct selling of internet connection. It further addresses the negotiating tactics towards residential houses, developers and suppliers of IT services. The conclusion is based on SWOT analysis and proposes a new corporate strategy.
Klíčová slova:
analýza telekomunikačního trhu; Beroun; jednání se zákazníkem; PJcomp s.r.o.; poskytovatel připojení k internetu; připojení k internetu; přímý prodej; vyjednávací taktiky; analysis of the telecommunication market; Beroun; dealing with customer; direct selling; Internet connection; Internet Service Provider; negotiation tactics; PJcomp Ltd.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26030