Název:
Marketingový mix Hotelu a restaurace Koníček
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Hotel Koníček
Autoři:
Říhová, Pavlína ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je charakterizovat Hotel a restauraci Koníček, zjistit a popsat současný marketingový mix tohoto podniku. Na základě získaných informací zhodnotit situaci a navrhnout možná doporučení, kterými by podnik mohl zvýšit svoji konkurenceschopnost.The aim of this thesis is to characterize the Hotel and restaurant Koníček, discover and describe current marketing strategy of this company. On the base of the known information assess the situation and suggest possible recommendations, which the company could increase its competitiveness.
Klíčová slova:
Cena; Distribuce; Komunikace; Lidé; Marketing; Marketingový mix; Materiální prostředí; Procesy; Produkt; Služba; Marketing; Marketing strategy; Material environment; People; Place; Price; Processes; Product; Promotion; Service
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26750