Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Fincentrum, a.s.
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in Fincentrum, a.s.
Autoři:
Tomasková, Hana ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Drahota, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je charakteristika firmy Fincentrum, a.s. a analýza současných nástrojů marketingového mixu. Dále práce obsahuje zhodnocení marketingových praktik, porovnání firmy s konkurencí a návrh případných doporučení na vylepšení situace.The aim of this work is characteristic Fincentrum Company, Inc. and analysis of current instruments of the marketing mix. Further work includes evaluation of marketing practices, comparing the company with the competition and if necessary recommendations to improve the situation.
Klíčová slova:
doporučení; marketingový mix; porovnání; comparing; marketing mix; recommendations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25837