Název: Theoretical and Practical Aspects of Brand Building
Překlad názvu: Teoretické a praktické aspekty budování brandu
Autoři: Kachanovska, Valeriia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Brand (značka); iPod; ochranná známka; propagace výrobku; brand; iPod; product promotion; trademark

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25089

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75272


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet