Název:
Technologické a ekonomické aspekty mezinárodního online marketingu
Překlad názvu:
Economical and technological aspects of international online marketing
Autoři:
Vlčko, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Rojek, Miroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] S rozvojem internetu se otevřel nový podnikatelský trh s velmi nízkou bariérou vstupu. Tímto se stalo online obchodování velmi oblíbené a samozřejmě také konkurenční. Cílem této práce je popsat podnikání na internetu, zejména fázi propagace, techniky měření kampaní a jejich vyhodnocování tak, aby vedlo k pozitivním nejen finančním výsledkům. První kapitola se zabývá popisem dostupných nástrojů online propagace, technologických možností měření a následného vyhodnocování výsledků podnikatelských aktivit. V další části je pak popsán celý proces na konkrétním případu prosperující a rychle rostoucí mezinárodní společnosti Pixmac, včetně detailních popisů nastavení měřícího systému, výběru propagačních nástrojů a výpočtů návratností investic pro optimalizaci a nastavení kampaní.Internet expansion opened up a new business market with a very low barrier to entry. This make online trading as very popular and competitive. The aim of this work is to describe the business on the Internet, especially the stage of promotion, campaign measurement and interpretation. The first chapter deals with the description of tools available for online promotion, technological options for the measurement and subsequent interpretation the results of business activities. The theoretic section describes the entire process on the case, prosperous and rapidly growing international company Pixmac, including detailed descriptions of setup of the analytic system, selection of promotional tools and ROI calculations for optimization and campaign settings.
Klíčová slova:
měření; online marketing; propagace; strategie; technologie; vyhodnocování; advertising; analyzing; measurement; online marketing; strategy; technology
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23444