Název:
Marketingová strategie festivalu Táborská setkání
Překlad názvu:
Marketing strategy of the Táborská setkání festival
Autoři:
Zamrzlová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Horejsková, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá představením marketingové strategie festivalu Táborská setkání. První, teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingový mix a marketingové strategie. Praktická část je věnována charakteristice města Tábor a festivalu Táborská setkání, dále analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové strategii. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle Táborských setkání. S ohledem na výsledky zjištěné vlastním terénním šetřením byla navržena konkrétní doporučení tvořící nově navrhovanou marketingovou strategii.The bachelor thesis deals with introducing the marketing strategy of the Táborská setkání festival. The first theoretical part of the work describes in general marketing, marketing mix and marketing strategies. The practical part is given to description of the Táborská setkání festival, then to analysis of its target group, to analysis of its competition and of previous marketing strategy. SWOT analysis is made up on the grounds of these researches. Particular, concrete recommendations for the new marketing strategy were suggested according to the conducted market research.
Klíčová slova:
marketingová strategie; marketingový mix; Táborská setkání; marketing; marketing strategy; Táborská setkání
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24339