Název:
Výzkum účinnosti inzerce v časopisu Joy
Překlad názvu:
The research of effectiveness of advertising in JOY magazine
Autoři:
Murcková, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit a zhodnotit efektivnost inzerce v časopise JOY. Ve své studii se snažím o vymezení tisku vůči ostatním médiím a obhájení jeho důležitosti jako nosiče reklamy. Práce má za úkol také stanovit, jaké hodnoty může tisková inzerce nabídnout a kde jsou její slabiny. Dále chci ve své práci určit podmínky, za kterých dochází k zvýšení účinnosti reklamy, a podložit je daty z terénního šetření, která jsem získala dotazováním. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Main aim of this bachelor's thesis is to estimate and to assess the effectiveness of advertising in JOY magazine. In my study I am trying to determine press in comparison with other medias and to advocate its importance as an advertisement carrier. The task of thesis is also to point out which values press advertisement can offer and what its minuses are. Furthermore, I want to establish conditions under which the effectiveness of press advertising is increased and support them by data coming from research. As a technique of research I used interrogation. Thesis is divided into theoretical and practical part.
Klíčová slova:
dotazování; JOY; marketing; marketingové a komerční komunikace; marketingový výzkum trhu; tisková reklama; advertising; JOY; marketing; marketing and commercial communications; polling; press advertisement
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24230