Název:
KORPORATIVNÍ KULTURA V ORGANIZACI JAKO FAKTOR ZVYŠUJÍCÍ MOTIVACE PRACOVNÍKŮ A EFEKTIVITU PODNIKU
Překlad názvu:
Corporate culture in the organization as a factor of increasing motivation and business effectiveness.
Autoři:
Mashanlo, Elvira ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je provést analýzu 5 nejúspěšnějších podniku podle časopisu "Fortune 500": Procter&Gamble, Kimberly-Clark, Hewlett-Packard, Abbott, General Electric a zjistit klíčové principy na kterých se zakládá jejich organizační kultura. Teoretická část představuje obecné pojetí organizační kultury, její elementy a způsoby vytvoření. V praktické části jsou aplikovány metody (dotazník, rozhovory) na vybrané společnosti a dále jsou zjištěny cíle, které se snaží dosáhnout dané společnosti a klíčové principy na kterých se zakládá jejích organizační kultura.The aim of this bachelor thesis is to elaborate the analysis of the most effective companies: Procter&Gamble, Kimberly-Clark, Hewlett-Packard, Abbott, General Electric and to identify the fundamental principles of corporate culture.
Klíčová slova:
cíle; hodnoty; Organizační kultura; principy; vynikající výsledky; aim; corporate cultural; excellent results; Principles; value
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25470