Název: Marketingová a PR strategie pro Sportovně-relaxační areál Hluboká nad Vltavou.
Překlad názvu: Marketing and PR strategy for the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou
Autoři: Trávníčková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šťastný, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingové a komerční komunikace; marketingové strategie; public relations; Sportovně-relaxační areál Hluboká nad Vltavou; marketing and commercial communications; marketing strategy; public relations; Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26690

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74152


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet