Název:
Marketingová a PR strategie pro Sportovně-relaxační areál Hluboká nad Vltavou.
Překlad názvu:
Marketing and PR strategy for the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou
Autoři:
Trávníčková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šťastný, David (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingem a PR v oblasti služeb, přičemž teoretické poznatky jsou následně aplikovány na příkladu Sportovně-relaxačního areálu Hluboká nad Vltavou. Hlavním cílem práce je provedení analýzy stávající marketingové a PR strategie Sportovně-relaxačního areálu Hluboká nad Vltavou a na jejím základě navržení vylepšení do budoucna.The bachelor thesis deals with marketing and public relations in the sphere of services, while theoretical knowledge is subsequently applied to the example of the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou. The main goal of this thesis is to analyze existing marketing and PR strategy of the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou and to suggest improvements for future based on this analysis.
Klíčová slova:
marketingové a komerční komunikace; marketingové strategie; public relations; Sportovně-relaxační areál Hluboká nad Vltavou; marketing and commercial communications; marketing strategy; public relations; Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26690