Název:
Marketingový mix mobilního operátora
Překlad názvu:
Marketing mix of provider of mobile services
Autoři:
Soukup, Aleš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se věnuje společnosti Vodafone a jejímu stěţejnímu produktu Tarifům na míru, který je analyzován na základě kostry marketingového mixu. Cílem práce je charakterizovat specifický český trh, pozici společnosti Vodafone na tomto trhu a poté představit její současný produkt a následně jej analyzovat. Analýzy obsahují mimo jiné rozdělení produktu do jednotlivých vrstev, ţivotní cyklus produktu, analýzu trendu vývoje počtu zákazníků, zhodnocení úspěšnosti stávajícího produktu a komparaci cen na základě předem stanoveného spotřebního koše. Data pro analýzy jsou čerpána z oficiálních externích i interních zdrojů společnosti Vodafone Czech Republic a.s.Bachelor thesis is focused on Vodafone and their current product called "Tarify na míru" which is analyzed on basis of marketing mix. The aim of this thesis is to specify Czech market of mobile services, position of Vodafone in this market and then introduce their nowadays product and analyse it. Analyses include layers of product concept, product lifecycle, analysis of development of customers, assessment of success of this product and comparison of price based on predetermined price baskets. Data is mined from both resources -- external and internal resources of Vodafone Czech Republic a.s.
Klíčová slova:
marketingový mix; spotřební koš; Vodafone; vrstvy produktu; zákazník; životní cyklus produktu; customer; layers of product concept; marketing mix; price basket; product lifecycle; Vodafone
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25802