Název: Strategie vybrané čínské firmy při vstupu na český trh a budování pozice na tomto trhu
Překlad názvu: Strategy of a chosen Chinese company when entering the Czech market and building up a position on this market
Autoři: Mrázková, Kristýna ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Paleček, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; čínská investice; čínská značka; Chinese brand; Chinese investment; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25591

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73808


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet