Název:
Strategie vybrané čínské firmy při vstupu na český trh a budování pozice na tomto trhu
Překlad názvu:
Strategy of a chosen Chinese company when entering the Czech market and building up a position on this market
Autoři:
Mrázková, Kristýna ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Paleček, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je rozdělena do čtyř částí. První část je věnována vzájemným obchodním a investičním vztahům mezi Českou republikou a Čínou, dále čtenáři podrobněji představuje čínskou provincii Sichuan a její vztahy s Českou republikou. V závěru se pak zabývá založením společnosti Changhong Europe Electric s.r.o. Samotná společnost je čtenáři představena ve druhé části práce, která pojednává o mateřské společnosti v čínském Sichuanu, o činnosti společnosti Changhong Europe Electric s.r.o. a její produktové nabídce. Zajímavostí je poté pasáž o kulturních odlišnostech čínských zaměstnanců. Třetí část práce se zabývá marketingovou strategií společnosti na českém trhu. Rozebírá jednotlivé složky marketingového mixu a celkovou SWOT analýzu společnosti. Poslední část práce je pak věnována expanzi společnosti do dalších států Evropy.This bachelor thesis is divided into four parts. The first part is focused on mutual business and investment relations between the Czech Republic and China, further it presents the Chinese province Sichuan in more details and its relations with the Czech Republic. At the end of the first part it is mentioned an establishment of a company called Changhong Europe Electric s.r.o. The company itself is described in the second part of the thesis. This part deals with a parent company in Sichuan, company activities and offered products. An interesting section is the passage about cultural differences of Chinese employees. The third part is focused on marketing strategy of the company on the Czech market. It describes all parts of a marketing mix and a whole SWOT analysis of the company. The last part of this thesis deals with a company expansion to other European countries.
Klíčová slova:
marketingová strategie; čínská investice; čínská značka; Chinese brand; Chinese investment; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25591