Název:
Reklama a její vnímání mladými lidmi
Překlad názvu:
Advertising and it´s perception by young people
Autoři:
Bárta, Martin ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá problematikou vnímání reklamy mladými lidmi. První část shrnuje teoretická fakta - postavení reklamy v rámci marketingu, pozitiva a negativa reklamy, kognitivní vnímání a dotazníkové šetření. Druhá část je věnována výzkumu. Vyplývá z něj silně negativní vztah mladých k reklamě. V závěru jsou všechny poznatky shrnuty.This labour deals with advertising and it's perception by young people. Firs part gives a summary of theoretical data - place of advertising in the whole marketing, positives and negatives of advertising, cognitive perception and questionare research. Second part analyzes the reasearch. It results in fact that young people have a strongly negative relation to advertising. All pieces of knowledge are summed up in the end.
Klíčová slova:
mladí lidé; reklama; vnímání; advertising; perception; young people
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27837