Název:
Problematika negativní reklamy
Překlad názvu:
Issue of negative advertising in political campaigns
Autoři:
Machek, Václav ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] První kapitola této práce obsahuje souhrn informací, definic, metod, postupů, účinků, legislativních charakteristik a možností využití negativní reklamy v politických volebních kampaních, včetně popisu jejího historického vývoje v České republice a Spojených státech amerických. Druhá kapitola obsahuje hypotézy pro dotazníkové šetření veřejného mínění, včetně jeho vyhodnocení a analýzu negativních prvků voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2006 a 2010, se zaměřením na sledování vývoje využití negativní reklamy.The first chapter of this thesis contains a summary of information, definition, methods, procedures, effects, legislative features and the possibilities of using negative advertising in political election campaigns, including a description of its historical development in the Czech Republic and the United States of America. The second chapter contains a hypothesis for a survey of public opinion, including its evaluation and analysis of the negative elements of the election to the Parliament of the Czech Republic between 2006 and 2010, focusing on monitoring of the development use of negative advertising.
Klíčová slova:
Negativní reklama; politické volební kampaně; volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky; Negative advertising; Parliament of the Czech Republic; political campaign
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25677