Název:
Analýza nákupní atmosféry prodejen Baťa a Humanic
Překlad názvu:
An assessment of shopping atmosphere of stores Bata and Humanic
Autoři:
Adamcová, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na rozbor nákupní analýzy dvou prodejních jednotek společností Baťa a HUMANIC v Praze. Konkrétně se jedná o prodejnu Baťa Václavské náměstí a HUMANIC Národní. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na teoretické vymezení nákupní atmosféry, přehled služeb zákazníkům a použité metody hodnocení. V druhé kapitole jsou představeny společnosti včetně historického vývoje. Dále je v ní zpracována analýza nákupní atmosféry a shrnuty poskytované služby. Poslední kapitola obsahuje bodové ohodnocení a návrhy na zlepšení.This bachelor thesis deals with an assessment of shopping atmosphere of two stores of Baťa and Humanic in Prague. The first store is Bata Václavské náměstí and second one is HUMANIC Národní.The thesis is divided into three main chapters. The first chapter describes the theory of shopping atmosphere, customer service, and methods. The second chapter describes Bata and Humanic company,their history and analysis of their shopping atmosphere. The last chapter includes an assessment of shopping atmosphere and suggestions for improvement.
Klíčová slova:
Baťa; Fullerova metoda; Humanic; Nákupní atmosféra; Bata; Humanic; Shopping atmosphere
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26651