Název:
Plánovanie, tvorba a propagácia B2C internetového obchodu
Překlad názvu:
Planning, development and promotion of B2C online shop
Autoři:
Hajduček, Peter ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hlinka, Filip (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom tejto bakalárskej práce je poskytnúť ucelený pohľad na problematiku plánovania, tvorby a propagácie internetového obchodu. S rastúcim konkurenčným bojom medzi obchodmi má kvalita webovej stránky a jej propagácia stále väčšiu dôležitosť pre obchodný úspech. Hlavným ťažiskom je analýza kľúčových slov, optimalizácia pre vyhľadávače a propagácia na sociálnych sieťach. Táto bakalárska práca je rozdelená na niekoľko hlavných kapitol. Na začiatku je predstavenie a stručný rozbor najúspešnejších internetových obchodov vo svete aj v Českej republike. Postupne sa venujem analýze kľúčových slov, tvorbe mapy webovej stránky a príprave obsahových textov. Nasleduje kapitola o použiteľnosti a prístupnosti webových stránok a prehľade možností technického riešenia internetového obchodu. Po spustení webovej stránky sa zaoberám Search engine marketingom, marketingom na sociálnych sieťach a ďalšími možnosťami on-line marketingu. Záverečná kapitola teoretickej časti je venovaná vyhodnocovaniu kampaní pomocou nástroja Google Analytics. Praktickou časťou bakalárskej práce je aplikácia navrhovaných postupov na vlastný internetový obchod so športovou obuvou - Footshop. Tento internetový obchod vznikal ako reálny projekt počas písania.Cílem této bakalářské práce je poskytnout ucelený pohled na problematiku plánování, tvorby a propagace internetového obchodu. S rostoucím konkurenčním bojem mezi obchody má kvalita webové stránky a její propagace stále větší význam pro obchodní úspěch. Hlavním těžištěm je analýza klíčových slov, optimalizace pro vyhledávače a propagace na sociálních sítích. Tato bakalářská práce je rozdělena na několik hlavních kapitol. Na začátku je představení a stručný rozbor nejúspěšnějších internetových obchodů ve světě i v České republice. Postupně se věnuji analýze klíčových slov, tvorbě mapy webové stránky a přípravě obsahových textů. Následuje kapitola o použitelnosti a přístupnosti webových stránek a přehledu možností technického řešení internetového obchodu. Po spuštění webové stránky se zabývám Search engine marketingem, marketingem na sociálních sítích a dalšími možnostmi on-line marketingu. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována vyhodnocování kampaní pomocí nástroje Google Analytics. Praktickou částí bakalářské práce je aplikace navrhovaných postupů pro vlastní internetový obchod se sportovní obuví - Footshop. Tento internetový obchod vznikal jako reálný projekt během psaní.The purpose of this Bachelor Thesis is to provide complex view at the planning, development and promotion of internet shopping. With increased competitive battle among the shops the web page quality and its promotion is more and more important for the success of the business. The core point is the keywords analysis, search engine optimization and promotion on social networks. This Bachelor Thesis is broken down to few main chapters. The introduction and brief analysis of the most successful shops worldwide and in Czech Republic is at the beginning. Gradually I pay attention to the keywords analysis, design of web site map and preparation of content wording. Then there is a chapter on usability and accessibility of web pages and an overview of the internet shop technical solution options. After the web page is launched I analyze the marketing on search engines, marketing on social networks and other online marketing options. The final chapter of theoretical part is focused on campaign assessment through Google Analytics tool. Practical part of the Bachelor Thesis is the application of recommended procedures to own online shop with sport shoes - Footshop. This online shop was being established as the real project during development of this thesis.
Klíčová slova:
elektronický obchod; internetový marketing; marketing na sociálních sítích; open-source; prodej přes internet; search engine marketing; electronic shopping; internet marketing; marketing on social networks; open-source; sale over internet; search engine marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27299