Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management of fast-growing company - Footshop
Hajduček, Peter ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Andera, Michal (oponent)
Cílem práce je analyzovat dostupné nástroje strategického řízení a teorie zabývající se růstem firmy, teorii aplikovat ve formě případové studie na rychle rostoucí malou firmu a navrhnout doporučení pro řízení podobných firem. Teoretická část je věnována problematice nástrojů strategického řízení firem. Dále se teoretická část zabývá porovnáním rigorózního a agilního přístupu k řízení a plánování růstu firmy. Analytická část práce je psána formou případové studie společnosti, která roste o stovky procent ročně. Popisuje situace a rozhodnutí, které během svého působení a růstu učinila. Na konkrétních příkladech jsou ukázány různé přístupy k řízení firmy a vyvozené doporučení pro firmy v podobném stádiu. Součástí práce je i popis nových nástrojů a metod řízení, které firma dosud nevyužívala. Jde především o delegování ve větší míře, reporting, soustředění se na jádro podnikání a zvládnutí transformace firmy se zachováním její identity.
Planning, development and promotion of B2C online shop
Hajduček, Peter ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hlinka, Filip (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poskytnout ucelený pohled na problematiku plánování, tvorby a propagace internetového obchodu. S rostoucím konkurenčním bojem mezi obchody má kvalita webové stránky a její propagace stále větší význam pro obchodní úspěch. Hlavním těžištěm je analýza klíčových slov, optimalizace pro vyhledávače a propagace na sociálních sítích. Tato bakalářská práce je rozdělena na několik hlavních kapitol. Na začátku je představení a stručný rozbor nejúspěšnějších internetových obchodů ve světě i v České republice. Postupně se věnuji analýze klíčových slov, tvorbě mapy webové stránky a přípravě obsahových textů. Následuje kapitola o použitelnosti a přístupnosti webových stránek a přehledu možností technického řešení internetového obchodu. Po spuštění webové stránky se zabývám Search engine marketingem, marketingem na sociálních sítích a dalšími možnostmi on-line marketingu. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována vyhodnocování kampaní pomocí nástroje Google Analytics. Praktickou částí bakalářské práce je aplikace navrhovaných postupů pro vlastní internetový obchod se sportovní obuví - Footshop. Tento internetový obchod vznikal jako reálný projekt během psaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.