Název:
Politické kampaně a virální marketing
Překlad názvu:
Political campaigns and viral marketing
Autoři:
Bělohradová, Radka ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vinklárik, Milan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá propojením dvou rozvíjejících se směrů marketingu, a to marketingu virálního a politického. Vymezuje marketingový mix pro trh politický se všemi jeho specifiky. V práci se věnuji také cílovým skupinám, které jsou definovány uživateli sociálních sítí, prostřednictvím nichž se nejčastěji šíří marketing virální. V praktické části se zabývám analýzou klipu režiséra Petra Zelenky "Přemluv bábu", který představuje názornou ukázku. V závěru shrnuji vlastní poznatky podložené výzkumem, který se týká zmíněného klipu a možnosti ovlivnění voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010.This Bachelor' Thesis follows up the connection of two developing directions of marketing -- viral and political. It defines the marketing mix for political market with all its specifics. The Thesis focus also on target groups that are defined by users of social networks, through which the viral marketing is most often spread. The practical part deals with the analysis of the clip directed by Petr Zelenka called "Premluv babu", which represents an illustrative example. The conclusion summarizes deductions supported by own research, which relates to the clip, and the posibility of influencing the elections to the Parliament of the Czech Republic in 2010.
Klíčová slova:
analýza klipu Přemluv bábu; politický marketing; Virální marketing; Political marketing; the analysis of the clip Premluv babu; Viral marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25784