Název: Customer Intimacy in Mobile Retail
Překlad názvu: Customer Intimacy in Mobile Retail
Autoři: Míček, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Mobilní operátoři; Telekomunikační služby; Znalost zákaznických potřeb; Řízení životního cyklu zákazníka; Customer Intimacy; Customer Lifecycle Management; Mobile Operators; Telecommunication Services

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28562

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72203


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet