Název:
Porovnání využití typů komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě.
Překlad názvu:
Comparing the use of types of communication and communication tools in small and large business
Autoři:
Hutárková, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním smyslem této práce je analýza komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se zabývá komunikací jak z pohledu "běžného" člověka, tak firmy. Je rozdělena na tyto části: Komunikace, Firemní komunikace. Praktická část obsahuje metodiku pro hodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách, charakteristiku obou firem, interní a externí komunikaci a nástroje v malé a velké firmě, včetně jejich hodnocení a dále funkce, dovednosti a činnosti manažera s důrazem na komunikaci. Zhodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách vychází z mnou vytvořené metodiky. Ze zhodnocení jsou vyvozeny závěry a je navrženo doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je analýza firem, zhodnocení a tvorba doporučení.The main purpose of this thesis is the analysis of communications and communication tools in small and large business. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focusing on communication from the perspective of "ordinary" people and businesses. It is divided into the following parts: Communication, Corporate Communications. The practical part includes the methodology for the evaluation of communication tools in both companies, the characteristics of both companies, internal and external communication and tools in small and large businesses, including assessment, functions and skills of a business manager with an emphasis on communication. Evaluation of communication tools in both companies is based on the methodology created in this thesis. The evaluation conclusions are drawn and recommendations suggested. The main contribution of this thesis is an analysis of companies, and evaluation and recommendations.
Klíčová slova:
externí komunikace; interní komunikace; komunikace; komunikační nástroje; malá firma; velká firma; communication; communication tools; external communication; internal communication; large business; small business
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28619