Název:
Elektronická tržiště
Překlad názvu:
Electronic marketplaces
Autoři:
TALAFOUSOVÁ, Jana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce popisuje principy fungování elektronických a internetových tržišť. Pro zanalyzování stavu využívání elektronických a internetových tržišť bylo provedeno dotazování se samotnými tržišti a společností, která je členem internetového tržiště. Návrh, zda obchodovat přes tato tržiště je zpracován na konkrétní společnost, která doposud toto obchodování nevyužívá.This thesis describes the principles of electronic and Internet marketplaces. For analyzing the status of the use of electronic marketplaces and online polling was done with the actual marketplace and society, which is a member of the marketplace. Proposal that trade through the market is prepared for a particular company, which previously traded through the marketplace.
Klíčová slova:
business to business; elektronické tržiště; elektronický obchod; internetové tržiště; standardy přednosu informačních technologií; Business to business; E-commerce; Electronic marketplace; Internet marketplace; Transfer of information technology standards Citace: TALAFOUSOVÁ, Jana. Elektronická tržiště. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19059