Název:
Typologie zákazníků (firma IKEA)
Autoři:
Mikšovská, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je popsat zákaznickou typologii společnosti IKEA a na základě kvalitativního marketingového šetření zjistit, zda doposud užívaná tradiční segmentační kritéria jsou v českém prostředí dostačující. První část práce se zaměřuje na přiblížení společnosti IKEA, její historii, základní hodnoty, specifika a chování na globálním i českém trhu. Následující kapitoly jsou věnovány obecné i konkrétní segmentaci zákazníků. V praktické části jsou teoretické poznatky podloženy a vysvětlovány menším marketingovým průzkumem provedeným přímo v IKEA. Práce je doplněna fotografiemi, které dokumentují průběh marketingového šetření.
Klíčová slova:
IKEA; nákupní chování; segmentace; typologie
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5069