Název:
Influencer marketing a jeho využití pro propagaci hotelů
Autoři:
Dobrovolný, Milan Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na způsoby propagace hotelů za pomocí influencer marketingu zejména s využitím krátkých videí, prostřednictvím kterých se zvýší povědomí o hotelu a jeho postavení na sociálních sítích. Teoretické část vymezuje základní pojmy influencer marketingu, marketingu v cestovním ruchu a tvorby videí. Praktická část obsahuje analýzu úspěšných videí, srovnávání kampaní v různých lokalitách a rozhovory s influencery. Na základě výsledků jsou navržena vhodná doporučení k fungování vzájemné spolupráce subjektů.The bachelor thesis focuses on the ways of promoting hotels by influencer marketing by using mainly short videos, through which the awareness of the hotel and its position on social networks will increase. The theoretical part defines the basic concepts of influencer marketing, marketing in tourism and video creation. The practical part includes analysis of successful videos, comparison of campaigns in different locations and interviews with influencers. Based on the results an optimal way of cooperation of both subjects is proposed.
Klíčová slova:
cestovní ruch; collaboration; influencer marketing; multimedia communication; multimediální komunikace; social networks; sociální sítě; spolupráce; tourism; viral video; virální video