Název:
Marketingový plán vybrané organizace
Překlad názvu:
The Marketing Plan of the Selected Company
Autoři:
SAMCOVÁ, Vendula Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá marketingovým plánem Zoo Na Hrádečku. Cílem práce je zhodnotit současný marketingový plán vybraného podnikatelského subjektu, posoudit cíle a strategie a uvést případné návrhy na zlepšení. V Zoo Na Hrádečku byla zjištěna skutečnost neexistence marketingového plánu, tudíž konkrétním cílem je vypracování marketingového plánu pro rok 2025 na základě konzultace se samotným podnikem. Primární cíl zahrnuje propracování marketingové strategie včetně marketingového mixu na základě studia odborné literatury, současné situace v podniku a marketingového výzkumu. Provedené analýzy trhu mají za úkol zjistit, jaké vnější a vnitřní vlivy na podnik působí. Dotazníkovým šetřením je zjišťováno, jak jsou návštěvníci spokojeni se současným stavem marketingové komunikace a jejich odpovědi přináší podklady pro návrhovou část. Dotazník je také podkladem pro vyhodnocení hypotéz. V poslední kapitole jsou uvedeny návrhy na zlepšení společně s jejich rozpočtem.The diploma thesis deals with the marketing plan of Zoo Na Hrádečku. The aim of the work is to evaluate the current marketing plan of the selected business entity, assess the goals and strategies and make possible suggestions for improvement. It was discovered that there is no marketing plan in Zoo Na Hrádečku, so the specific goal is to develop a marketing plan based on consultation with the company itself. The diploma thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The primary goal includes elaboration of the marketing strategy including the marketing mix based on the study of specialised literature, the current situation in the company and marketing research. The purpose of the performed market analyzes is to find out what external and internal influences affect the company. A questionnaire survey is used to find out the level of visitor's satisfaction with the current state of marketing communication and their answers provide the basis for the design part. The questionnaire is also a basis for the evaluation of hypotheses. In the last chapter of practical part, suggestions for improvement are presented together with their budget.
Klíčová slova:
marketingová strategie; marketingové cíle; marketingový plán; situační analýza; marketing aims; marketing plan; marketing strategy; situation analysis Citace: SAMCOVÁ, Vendula. Marketingový plán vybrané organizace. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/70410