Název: Marketingový plán vybrané organizace
Překlad názvu: The Marketing Plan of the Selected Company
Autoři: SAMCOVÁ, Vendula
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingové cíle; marketingový plán; situační analýza; marketing aims; marketing plan; marketing strategy; situation analysis
Citace: SAMCOVÁ, Vendula. Marketingový plán vybrané organizace. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/70410

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-651614

 Záznam vytvořen dne 2024-09-21, naposledy upraven 2024-09-21.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet