Název:
Služby internetového marketingu
Autoři:
Lišková, Jana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá službami internetového marketingu. První část práce se zabývá Internetem, marketingem a základními službami internetového marketingu. Dále jsou zde řešeny konkrétní služby společnosti Hi Promotion. Druhá část práce se zabývá návrhem doporučení pro danou společnosti, jak navýšit nynější využitelnost služeb a tím navýšit také celkové příjmy. V práci je také řešena otázka konkurence.This bachelor thesis is concerned with services of internet marketing. The first part is concerned with the Internet, marketing and the basic services of internet marketing. There are also solving the concrete services of Hi Promotion Company. The second part is concerned with recommendation for company. This part makes a suggestion how could be use of current services higher and with this could be the total income higher too. In the thesis is solving the competition too.
Klíčová slova:
internetový marketing; příjmy; služby; využitelnost služeb